Oldalak

2009. augusztus 17., hétfő

Down by the banks

Cheri új készlete megint tele van szuper színű papírokkal és vidám elemekkel:

Ezeket az oldalakat készítettem vele:


Mindkét oldalamhoz készült template is, és már mutattam őket, mert nem bírtam ki, de most itt vannak megint:

Letölthető innen :-)


DOWNLOAD HERE


Letölthető innen
:-)

DOWNLOAD HERE

És még mindig nincs vége! Egy újabb könyvjelző fácskával és napocskával. Szeretek könyvjelzőket gyártani :-)

Letölthető innen / DOWNLOAD HERE :-)

6 megjegyzés:

Osli írta...

Tele van szuper (zöld) papírokkal :D
na jó, a másik oldaladon barna a háttér :D
De tényleg jó zöld a készlet
Imádom a békát! és a békás oldalad.
szuper a könyvjelző is.

Rucola Designs írta...

Nagyon arik a brekuszok! :) Köszi, vittem mindent! :)

Osli írta...

Lehet már más is gondolt rád. Új játék a láthatáron. Kukk a blogomba a részletekért.

LaceE írta...

Nagyon kis imádnivalók ezek a békás oldalak. :) A könyvjelzőt is vittem :) Muszáj, mert Ari lenyúlt az előződet. Köszi ezt is. :)

Névtelen írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 17 Aug [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 18 Aug [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

BlueCat írta...

Thank you very much. Love bookmarks.