Oldalak

2009. augusztus 5., szerda

Blogtrainek a láthatáron :-)

Nahát :-) Most olvasom a scrapbook.hu-n, hogy Osli megelőlegezett bizalommal bevett a következő blogtrainbe :-) Köszönöm! :-)))

Az ehavi téma: irány az univerzum! Most nem színek szerint, hanem téma szerint készítjük el a készleteket. Részletek Osli blogján és a scrapbook.hu adott fórumán. Még nincs késő csatlakozni, hisz a határidő augusztus 17!

És önnön szándékomból csatlakoztam az STS fórumon indított szeptemberi blogtrainhez, melynek a címe: Fall festival. Itt a téma és a színek is adottak. Ezzel már készen is vagyok, most töltöm fel, de csak szeptembertől lesz publikus.

Ehhez is lehet még csatlakozni (regisztrált tagoknak - de mindenképpen megéri ide is regisztrálni, mert rengeteg kihívást indítanak, és sokszor lehet készletet is nyerni. Valamint minden csütörtöktől egy héten át minden designer 2$-ért ad 2-2 készletet. Szóval, jó hely :-) )

2 megjegyzés:

Osli írta...

Ó de jó, hogy te is jelentkeztél a szeptemberire! Én is mindjárt készen vagyok :D
Na majd lesem az előnézetidet! :)

A bolygósnak még neki sem álltam :)

Osli írta...

Megnéztem! Szuper amit csináltál.
Mellesleg én is elkészültem ;)