Oldalak

2009. július 20., hétfő

Sun fruits blogtrain

Osli kalauz elindította az újabb járatot, mely fincsi gyümölcsök és vidám színek segítségével mosoly szállít az utasoknak.
Ez az én részem:
(Bocsánat, hogy rossz nevet adtam neki, de ez ugyanaz a járat ;-) )




Letölthető innen :-)

DOWNLOAD HERE

Látogass el mindenhová és gyűjtsd össze az összes állomás kínálatát!

És a többi állomás:
Altalena
Arenn
Ányi ----> itt vagy most / you are here
Baba
Bea
beszteri
Eralilla
giny
Icka
Kovaxka
Kriszta
Kuznyec
Moani
Moncsi
Noncsi
Osli
Secima
Sztrega
Timo

13 megjegyzés:

Osli írta...

Oh, nézd már, nekem fel sem tűnt! :D Biztos azért mert a színskála neve citrus volt :D

LaceE írta...

Már el is vittem :)Jaj, csak citromba ne harapjak :)

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm, Ányi! Szuper készlet.

Kovaxka írta...

Királyság! :) Köszike!

Sztrega írta...

Szuper lett, tetszik, töltöm is, köszönöm!

Tinci írta...

Nagyon tuti készlet! Köszi!

Secima írta...

Köszi szépen. Nagyon tetszik!!!!

Digi Free írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 20 Jul [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 21 Jul [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Pattycakes írta...

Thank you!! :)

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 11 post on Jul. 21, 2009. Thanks again.

eralilla írta...

Köszike! Vittem.

cindiaskew írta...

love trains, tyfs this great kit

cindiaskew írta...

love trains, tyfs this great kit