Oldalak

2009. július 15., szerda

Olvasnak ('nagyon régi' oldalam)

Saját magam scrapbookozással való foglalkozását ez év februárjára teszem. Node, ez nem is biztos, hogy így van :-)) Mert, ha minden igaz, 2008. szeptember 16-án készítettem ezt a LO-t. Nem is négyzet alakú :-)))
Asszem, akkor már hallottam a scrapbookingról, és tetszett is meg volt is hozzá 1-2 mütyürkém és a Gimpet is már tudtam kicsit kezelni. No, de a sok beszéd helyett nézzük a képet:


Asszem, nem fejlődtem túl sokat. ;-)

4 megjegyzés:

LaceE írta...

Hát ha azt mondjuk, hogy már a kezdetekkor is szuper szkreppes voltál, akkor tényleg nem fejlődtél. A stílusod is csak annyiban változott, hogy mostmár négyzet alakúak az oldalak :) Talán egy nagyon kicsit közeledtél a minimál felé (legalábbis a kevesebb mütyür miatt). De én akkor is szeretem a stílusodat. :)
Ez az oldal is nagyon jó lett. De most hogy megnéztem még egyszer: annyit észrevettem, hogy kicsit változott az árnyékolási technikád :)

Secima írta...

Szerintem nagyon kedves oldal. Technikailag biztosan változtál, talán a stílusod is, de az érzelmeid a gyerekeid irányába egyáltalán nem. :)))

Rucola Designs írta...

Énnekem ez nagyon tetszik. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Mért baj, hogy már a kezdetektől volt hozzá tehetséged? A stílusod meg egyre kiforrottabb. A tökik meg egyre nagyobbak! :D

krisssz írta...

Ez csak azt jelenti, hogy már a legelején is szuper érzéked volt a scrap-hez:) Persze mindig lehet új trükköket elsajátítani, de ez az oldal nekem úgy tetszik, ahogy van.