Oldalak

2009. július 7., kedd

A négy törpe

Itt találtam egy jó kis leírást és ötletet arra, hogyan lehet olyan oldalt készíteni, amin egy kép van csak, de mégis több... Úgyhogy a kép főleg azért készült, hogy kipróbáljam ezt a technikát... úgy tűnik, ma (is) ilyen kísérletezgetős kedvemben vagyok.
Így lett nekem az egy szappanbuborékozó törpéből kapásból négy :-))) Bár néha az egy is sok belőle ;-)

Felhasználtam:
piros papír, zöld virágok, zárójelek: MDesign- A day in the garden
zöld papír: Elodie - Tout simplement
fehér virágok, buborékok: Adeyeo - My little garden
varrás, kapcsok, masni: Eva Marina - Celebrate

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Szuper kis technikát találtál :) Ezt ki kell nekem is próbálnom. Azért azt nem hiszem, hogy sok lenne belőle. Egy ilyen jófej srácból sosem elég :)

Edelweiss írta...

De klassz! Ányi, megtennéd, hogy az utóbbi 2 trükköt leírod egyszer a gimpraffe blogodba? Bevallom a leírás nekem kínai egy csöppet. Köszi előre is. :)