Oldalak

2009. június 20., szombat

Soma 5

Soma 22-én lesz 5 éves!
Kicsit megelőlegeztem ezt az oldalt, amit bevallom, inkább a saját örömömre készítettem, mint neki. //Reggel mutattam neki egy oldalt, amin ő van és nem is értette, hogy mi ez... azt kérdezte, hogy hol készült ez a kép és mikor és bár bólogatott, hogy emlékszik és szép meg tetszik neki, látszott rajta, hogy nem állnak még össze a dolgok.//
Nem tudom, mennyire vad ez a lila-zöld párosítás ezzel a csipet kékkel, nekem most per pillanat tetszik :-)



Felhasználtam:
Bouille template 11
choubinette - A day a story add on
alpha: Dnadryad - This old stuff
betűtípus: Junko's typewriter

*** Megmutattam neki is: Jé, de szép, nagyon tetszik - ezt mondta a kis majdnemötéves :-)

3 megjegyzés:

Osli írta...

Az én lányom nagyon érdeklődik az iránt amit csinálok. Feltéve, ha ő van rajta :D
Már most mondja, hogy így fényképezz, meg úgy, hogy ebből majd milyen jó képet tudok majd csinálni :D
Bár mindig is szeretett szerepelni.
A bulin már túl vagyunk, majd holnap gondolok rád, rátok ;)

Osli írta...

Jut eszembe, a kisebbik mikor született? Vicces lenne, ha ő meg az én Zolimmal lenne egyidős ;)

Osli írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.