Oldalak

2009. június 18., csütörtök

So happy

A DT3-on indított Jopke-féle kihívás résztvevői egy-egy ajándékkupont kapnak, amit én már meg is kaptam ma reggel Jopkétól! Annyira örülök neki! Szerintem a lehető legjobb vásárt csináltam meg, ezt a készletet választottam:


És ezt az oldalt készítettem gyorsan:
Felhasználtam még Kuznyec template-jét.

Mondom, gyorsan, mert nem akarnak aludni a fiatalok, így a szabadidőm is lényegesen megcsappan, ezért még jobban sietnem kell mindennel, mint eddig. :-)

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyönyörű a készlét, tényleg jó választás volt, csudi kis oldalt csináltál! Tündér a kis kopasz! :))

Osli írta...

Csodaszép a készlet.
A srácokat meg jól el kell fárasztani délelőtt, és akkor alszanak majd egy nagyot :)
Egyébként a lányom már nekem sem akar aludni (szerencsére Zotya még igen) Azért drukkolok, hogy minél több időd legyen alkotni, ne maradjunk már Ányis képek és bejegyzések nélkül. :)