Oldalak

2009. május 20., szerda

Rendszerezési kérdések

Altalena írta, hogy ma rendezgette a scrap-es dolgait... nekem is nagyon aktuális lenne! Nemrég dobáltam ki egy csomó mindent, amit nem nem használtam eddig és tutira nem is fogok, illetve amik nem tetszenek. De azt hiszem, további szanálásra és rendrakásra lesz szükség.
Most EGY nagy mappám van, ezen belül meg sok kicsi és persze nagyobbak is. A kicsik= egy kit, a nagyobbak=valami témakör, pl. wordart, template, quickpage, keretek, tervezők, papírok aztán persze van vegyes mappa is... ez meg egy nagy kavarc, van benne minden érdekesség!
Egy időben a papírokat külön kiszedtem a kitekből és a papírok között is tároltam, de ezeket a mappákat már kidobtam, mert nélkülük is hatalmas a gyűjteményem. A papíros mappán belül természetesen újabb mappák vannak, meg vannak külön papírok is.
Minden mappán kinn van az előképe, de név szerint csak azokat ismerem, amiket gyakran használok vagy gyakran megnézek, amikor keresgélem a hozzávalókat.
Van, hogy egy laphoz előre összeválogatok mindet és ezeket használom fel, de ez a ritkább. Utána ezt a mappát sajnálom kidobni..
Ja, és akkor még ott vannak a nem .jpg-ként elmentett képek (én Gimpet használok, ez .xcf-be ment), amiket szintén sajnálok kidobni, mert ugyan tudom, hogy egy kész képhez már nem fogok hozzányúlni, pláne nem hetek múlva, de sose lehet tudni... Így minden csak gyűlik és halmozódik és egyre több lesz, mert mindennap van valami, amit egyszerűen muszáj letölteni :-) De most már hamarosan rendrakás, mert ki akarom írni dvd-re a scrap-es dolgaimat (nem tudom, jó ötlet-e, mert erről lassabb lesz keresgélni).
Ha van jó ötletetek vagy csak szívesen leírnátok, hogy ti hogyan rendszerezitek a scrap-es cuccokat, örömel venném :-)

4 megjegyzés:

altalena írta...

Nemsokára új gépem lesz, és azt találtuk ki, hogy veszünk egy külső vinyót, jó nagyot azt hiszem 500 gigás ( 20 e ft) És abban fogom tárolni a scrapes dolgokat. Mert gondold el keresel valamit, és nem azon a dvd-n lesz, én ettől idegbajt kapnék:)) Olyanokat fogok lemezen tartani, mint a QP-ek vagy template stb. de a készletek maradnak:D

altalena írta...

És még annyit, pont egy dvd-nyi keresztszemes mintám van, ha keresel valamit csak szólj:D

Rucola Designs írta...

Lányok, külső vinyóra esküszöm én is, a MyBook kiválóan bevált nálunk. A kiigazodás nálam is óriási probléma, még szerintem én is jövök egy bejegyzéssel! :)

Sziszi írta...

Szia! Bár előbb olvastam volna ezeket a sorokat, akkor talán nem veszítem el azt a sok mindent ami a gépemen volt. Na de mindegy, most már gyűjtögetem rendesen újra a dolgokat.Aztán ha lesz már jó sok minden, én is rendszerezem azokat, mi több, kiírom most már lemezre, nehogy mégegyszer ez előforduljon..
Egyébként sikerült megszereznem a Gimp-et is, de egyenlőre még nagyon "kínai". Majd megyek hozzád tanulni, ha nem bánod. Nagyon szépek az oldalaid, gratula!
Minden jót, üdv: Sziszi