Oldalak

2009. május 29., péntek

Miniturmix...

... hogy ne azzal az előző béna bejegyzéssel kezdődjön a blogom .

A StuffToScrap blogon ma ez a szuper készlet tölthető le, legalábbis nekem az abc meg a keret nagyon tetszik :-)

És elkészültem a nyári blogtrain-es kis kreálmányommal is, becsomagoltam, feltöltöttem, hamarosan fény derül erre is meg a többiek részére is :-) Nagyon kíváncsi vagyok a többiekére, mert többen is írták, hogy vadul fényképeznek :-)

És várom a legújabb SV-Magazint! Már elvonási tüneteim vannak :-)

Eva Marinánál pedig az új Roxy c. készletéből készült egyéb oldalak is megtekinthetők :-) S ha már ott jársz, töltsd le az általa készített jó kis rockos QP-t is :-)
Egyébként annyira szeretem ezt a csajt, olyan klassz dolgokat tervez, olyan kis pontos, mindig minden a helyén van, ráadásul iszonyatosan kedves, megkérdezi a véleményünket, mindig megkér és nem utasít... szóval, nagyon-nagyon jó fej!

És nézzétek csak oldalt: kibővítettem a bloglistát plussssssssssz a villogóimat: I create for... igen, újabb helyen lettem CT-tag, Karyn-nál és alig várom már, hogy alkothassak :-)

S a változatosság kedvéért megint esik az eső :-)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

ó de jó, egy újabb tagság! Gratulálok!!

Ányi írta...

KÖszi :-))) És képzeld, Janka is ott van ;-)

Rucola Designs írta...

Hát ez naccerű, gratula maxima! :)) Hogy győzöd ezt, nem értem?! :) Küldtem narancsos privit!

Zsu írta...

Gratulálok az újabb tagsághoz! :)