Oldalak

2009. május 24., vasárnap

Hogyan sikerült betennem a villogót?

Lehet, hogy nem így kell, de nekem így sikerült, másféle furfangos módszerekkel nem.
(hátha még szükségem lesz rá a későbbiekben és elfelejtem, mit csináltam)

1. kiválasztott villogóra jobb egérgombbal katt; Properties és feljön egy új ablak

2. blogban: Modul hozzáadása: html/javascript-be beilleszteni:
A vastagbetűset úgy másoltam be, a többi meg a köret neki :-)

3. mentés
Egy ilyen modulba akár az összes villogót is be lehet tenni.

Nekem máshogy nem sikerült, csak így, holott a szerkesztéskor látom, ha megnyitom szerkesztésből, látom, a blogomban nem látom. Azaz már igen :-)

2 megjegyzés:

Osli írta...

Én nem látom amit bemásoltál. Megtennéd, hogy elküldöd nekem email-be?
Előre is köszönöm. Ha nem tudod az email címem, írj privit légyszi a fórumon.

Ányi írta...

Én sem láttam, de most már jó :-)