Oldalak

2009. május 11., hétfő

Blueberry Cream

Egy újabb bogyós-gyümölcsös (legalábbis a nevében) készlet, aminek szintén imádtam a színeit!
Ehhez és az előző készlethez felhasznált betűk a Creamy Fudge nevű abc-ből vannak (amit szintén Eva tervezett).
Az első képen Soma van egy kockás nyuszival, amit én varrtam neki kb 3 éve. Most valahogy előkerült ez a nyszi (vele is alszik) és épp azt mutogatja, hogy tessék megnézni, micsoda hosszú fülei vannak ennek a nyúlnak! Egyébként hosszúfülű nyúlhoz méltóan Füli a neve.


Itt pedig egy óriási adag eperfagyival vagyok... mit fagyi, kehely! És tényleg hatalmas!
A kép Budapesten készült, egy xszemes karácsonyi húzós tali előtt.


És akészlet, amiből dolgoztam (Ugye, milyen klassz?):

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Szuper a nyuszi, és ezek is tök jó alkotások! Jó sok olvasni- és néznivalót adtál mára! :))

Osli írta...

Nagyon jókat alkotsz, kifejezetten jól jött neked ez a tagság. Ráadásul minket sem hagysz elpilledni, annyit írsz mostanában. Jó téged olvasni :)